Reklama
Reklama

Poczta stawia na nowoczesne usługi. Tak wychodzi z zapaści

Nie będzie likwidacji placówek pocztowych, ani masowych zwolnień. Nowy zarząd stawia na rozwój usług, m.in. e-doręczeń. I sporo już w to zainwestował.

W planach zarządu Poczty Polskiej i Ministerstwa Aktywów Państwowych nie ma likwidacji  punktów pocztowych. Jak powiedział PAP wiceminister Jacek Bartmiński, niewykluczone są zmiany dotyczące jakichś małych punktów…  – …być może filii urzędów pocztowych  wyjaśnił

Poczta to nie sklep

Zarząd poczty chce iść w innym kierunku – poprawy wizerunku swoich placówek. Bo pracownicy często wstydzą się miejsca, w którym pracują. 

Chodzi o przekształcenie punktów pocztowych w sklep z mydłem i powidłem. Jak to określił w rozmowie z PAP wiceminister MAP: „obwieszenie Poczty Polskiej różnego rodzaju świecidełkami, gazetkami”. 

– Chcemy to zmienić – podkreślił.

Listonosz pod ochroną

To samo dotyczy uszczuplania zespołu pracowników. W planach zarządu nie ma zwolnień listonoszy i pracowników, którzy mają kontakt z klientami.

To są grupy, które chcielibyśmy objąć ochroną, nie z punktu widzenia prawa pracy, ale z punktu widzenia biznesowego – zapowiedział. 

E-doręczenia. Start już wkrótce

Poczta Polska stawia natomiast na rozwój nowoczesnych usług, m.in. e-doręczeń. To – dodajmy – elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. 

Na przygotowania do świadczenia usług elektronicznych PP wydała już ponad 90 mln zł. Co ważne – z własnego budżetu, a nie z dotacji państwowej.

Ta usługa startuje 1 października br.

W planach jest także przeniesienie do Poczty Polskiej usługi Orlen Paczka. Bo resort aktywów państwowych   jak powiedział PAP jego wiceszef nie wyklucza żadnych ruchów, które mogą pomóc Poczcie Polskiej wyjść z tej zapaści, do której została doprowadzona.

PP w liczbach

Poczta Polska – przypomnijmy – to spółka skarbu państwa. Dysponuje ponad 7,6 tys. placówek, filii i agencji pocztowych w całej Polsce. Zatrudnia ponad 66 tys. osób.

 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Na temat 27.07.2024 20:16
Napiszę, chociaż nie wierze, że mój wpis zostanie opublikowany. Poczta Polska to kliniczny przykład nieudolności państwowych firm zarządzanych przez polityków i związki zawodowe. Zamiast inwestować w bankomaty, kurierów, technologie informatyczne, zorganizowali sklepy z dewocjonaliami. Wyszła lipa, bo listów i pocztówek coraz mniej, telegramów nikt nie wysyła i usługa wygasła. Urzędowe pisma to za mało, aby godziwie wynagrodzić pracowników. Zatem, albo idziemy w nowoczesność, albo tkwimy w dawnych czasach i sprzedajemy książki Jana Pawła II. Wybieramy. Ale ja jako podatnik do tego systemu nie mam zamiaru dopłacać.

fakt 28.07.2024 10:12
Ten portal szanuje wolność wypowiedzi, a więc jak widzisz nikt ci jej nie odebrał.

Star1142 26.07.2024 16:55
16 lat tam przepracowałem, tam nigdy nie będzie dobrze, żaden rząd tego nie zmieni.

Ogłoszenia
Stacja Paliw Orlen Stacja Paliw Orlen STANOWISKO PRACY – KASJER, OBSŁUGA KLIENTA Franczyzowa Stacja PKN Orlen S.A. nr. 7496, Zakrzewo Parcele 36, 87-821 Baruchowo, tel.: 795 119 093. KORZYŚCI Aby zatrudniać najlepszych pracowników, musimy stworzyć im najlepsze warunki pracy. Dlatego podejmując pracę w Petrokan Polska, która jest oficjalnym przedstawicielem PKN Orlen możesz liczyć na: STABILNE ZATRUDNIENIE Stabilność zatrudnienia w Grupie Petrokan to dużo więcej niż tylko umowa o pracę. Nasza grupa dynamicznie się rozwija, pomimo trudnych warunków ekonomicznych. Wielu z naszych pracowników jest z nami od dawna. Wielu rozwija się na różnych płaszczyznach zmieniając działy w firmie - rozwój naszych pracowników i ich poczucie bezpieczeństwa są dla nas najważniejsze. MOŻLIWOŚCI ROZWOJU Kluczowym kapitałem Grupy Petrokan są zatrudnieni w niej ludzie, dlatego inwestujemy w kształcenie naszych pracowników i wspieramy ich w podnoszeniu swoich kwalifikacji. Blisko 90% naszych obecnych menedżerów objęło stanowiska w wyniku awansów wewnętrznych. Doceniamy zaangażowanych pracowników, oferując możliwość obejmowania kolejnych stanowisk w strukturze organizacyjnej. Przygotowujemy szereg szkoleń, prezentacji itp. Wkładamy wraz z PKN Orlen wiele wysiłku w odpowiedni dobór i organizację szkoleń oraz we wdrożenie zdobytych umiejętności w codzienną pracę. PROGRAM RABATOWY Podejmując zatrudnienie w naszej firmie otrzymasz dodatkowy upust na zakup paliwa. KONKURENCYJNE WYNAGRODZENIE Na wybranych stanowiskach masz szansę otrzymywać premie uzależnione od wyników Twojej pracy. OPIS STANOWISKA • profesjonalna obsługa Klienta • doradztwo w zakresie doboru oferowanych przez nas produktów • doradztwo w zakresie promocji oraz programów lojalnościowych • budowanie długofalowych relacji z Klientem • dbanie o szerokorozumianą estetykę stacji paliw MILE WIDZIANE: • doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta • łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem • optymizm, rzetelność i zaangażowanie w pracę • wysoka kultura osobista i punktualność OFERUJEMY: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny etat) • atrakcyjne wynagrodzenie i benefity dodatkowe • możliwość rozwoju zawodowego • przyjazną atmosferę w pracy REKRUTACJA: CV ze zdjęciem proszę przesyłać na adres mailowy: [email protected] (zastrzegamy sobie prawo do odpowiadania tylko na wybrane oferty) lub zapraszamy osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00, na Stację Paliw PKN Orlen w Zakrzewo Parcele 36, 87-821 Baruchowo Prosimy o dopisanie w CV następujących klauzul: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.97 roku (Dz. Ust Nr 133 poz. 883).” oraz „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Petrokan Polska Sp. z o.o. z siedzibą we Włocławku przy ul. Al. Chopina 2/4, a zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji“.
NAJPOPULARNIEJSZE
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama