Reklama
Reklama

Dlaczego warto inwestować w automatyzację procesów w firmie?

Coraz więcej firm decyduje się na szeroką transformację cyfrową. Dotyczy to nie tylko korporacji o zasięgu międzynarodowym, ale także średnich i małych przedsiębiorstw. Czy automatyzacja procesów faktycznie się opłaca?

Na czym polega automatyzacja procesów?

Wszystko powinno zostać uproszczone tak bardzo, jak to tylko możliwe, ale nie bardziej”. Słowa Alberta Einsteina można odnieść do współczesnej organizacji pracy. Wdrażanie nowych technologii powinno upraszczać procesy realizowane w firmach, ułatwiać komunikację pomiędzy pracownikami, wyłapywać błędy i zwiększyć efektywność. W celu osiągnięcia lepszych wyników, automatyzacja musi być jednak gruntownie przemyślana i dostosowana do specyfiki danego przedsiębiorstwa. 

Zaczynamy od wnikliwego, wręcz drobiazgowego rozpoznania potrzeb i problemów, 
a następnie, korzystając z możliwości FlowDoga, proponujemy rozwiązania szyte na miarę – mówi Dominik Dubrowski, dyrektor zarządzający polskiej platformy FlowDog, która wyróżnia się elastycznością na tle platform webowych optymalizujących procesy. –Można to porównać do klocków Lego. Korzystając z naszego narzędzia budujemy różne moduły, tworząc zindywidualizowany produkt, dopasowany do charakteru danego biznesu. 

- Implementacja narzędzia w każdej firmie będzie wyglądała inaczej – przyznaje Katarzyna Wiktorowicz, Head of Marketing FlowDoga. – Kluczowa jest właściwa analiza obecnej sytuacji, określenie celów i wymagań. Pomaga to wybrać obszar działalności, w którym automatyzacja przyniesie najwięcej korzyści oraz odpowiednie narzędzie. Wdrożenie powinno być także poprzedzone przygotowaniem harmonogramu i zaplanowaniem odpowiednich zasobów. Nie można też zapomnieć o szkoleniu pracowników – w końcu to oni będą korzystać z systemu. Zachęcamy też klientów do bieżącego monitorowania i doskonalenia procesu digitalizacji. 

Czy automatyzacja procesów jest jednak niezbędna w przedsiębiorstwie? Przyjrzyjmy się najważniejszym korzyściom tego rozwiązania.

Zmniejszenie liczby pomyłek

Praca człowieka nieuchronnie wiąże się z popełnieniem błędów. Nawet najlepsze szkolenia kadr nie zminimalizują ryzyka pomyłek do zera. Automatyzacja sprawdzi się szczególnie przy pracach powtarzalnych i rutynowych, które zabierają czas i są nużące. Błędy zostają całkowicie wykluczone, a pracownicy mogą skupić się na innych, bardziej skomplikowanych zadaniach, co wpływa na wzrost satysfakcji z pracy.

Zwiększona kontrola nad firmą

Uporządkowanie i standaryzacja procesów biznesowych mają jeszcze jedną ważną zaletę – pozwalają uzyskać większy wgląd w aktualną sytuację w organizacji. Dzięki szybkiemu raportowaniu i monitorowaniu jakości, terminowości i innych specjalistycznych parametrów, narzędzie dostarcza zarządzającym danych do podejmowania dobrych decyzji i zdecydowanie ułatwia wyłapywanie elementów systemu, które wymagają ulepszenia. Odpowiednio dobrana platforma będzie również sprawnie raportować błędy i sytuacje wyjątkowe, np. awarię systemu lub przeciążenie pracą w wybranym oddziale.

Lepsza komunikacja i dystrybucja wiedzy

Know-how to jeden z najcenniejszych kapitałów organizacji. Dobre narzędzie do optymalizacji procesów powinno ułatwiać komunikację pomiędzy a pracownikami i działami w firmie, a także sprzyjać przekazywaniu specjalistycznej wiedzy. Firma zyskuje w ten sposób stabilność 
i niezależność a pracownicy – nowe kompetencje i poczucie bycia częścią zespołu.

Łatwiejsze zarządzanie zasobami ludzkimi i sprzętowymi

Narzędzia optymalizacji procesów biznesowych, takie jak wspomniany FlowDog pozwalają zdecydowanie usprawnić wdrażanie nowych pracowników. Platforma prowadzi nowych specjalistów przez meandry wiedzy nt. firmy i jej funkcjonowania, znacznie skracając czas wdrożenia. Z kolei wspomniany już szybki dostęp do raportów nt. aktualnych procesów, pozwala śledzić bieżące zapotrzebowanie na kadry i sprzęt.

Obniżenie kosztów i zwiększenie efektywności

Zalet automatyzacji procesów jest znacznie więcej, ale wszystkie prowadzą do jednego, długoterminowego celu – obniżenia kosztów i zwiększenia efektywności. 

- Koszty dobrze przygotowanego wdrożenia są pokrywane z nawiązką przez otrzymane oszczędności i zwiększone przychody. Klient sam dobiera rozwiązania, jakie są mu najbardziej potrzebne i z góry wie, ile za nie zapłaci. My zapewniamy też klientowi stały zespół analityczny 
i wdrożeniowy. Szkolimy i doradzamy w zakresie obsługi aplikacji – mówi Dominik Dubrowski.

- Dostarczamy systemy, które będą niezawodnie działać przez długie lata. Solidne 
i wyposażone w możliwości łatwej i taniej aktualizacji, jeśli zajdzie taka potrzeba – mówi Andrzej Dąbrowa, członek zarządu LoVo S.A. - Ważny jest nowoczesny, intuicyjny interfejs użytkownika  i elastyczność w przyznawaniu uprawnień różnych grup użytkowników. Odpowiednio skonstruowane narzędzie to prawdziwy i niezawodny partner zarządzania.

 

FlowDog to innowacyjna polska platforma i aplikacja do zarządzania oraz optymalizacji procesów biznesowych. Za pomocą nowoczesnych rozwiązań webowych i mobilnych, automatyzuje powtarzalne zadania w firmach. Narzędzie analizuje, podejmuje decyzje i przekazuje informacje do właściwych osób zaangażowanych w zadania. Monitorując przy tym cały proces, wyciąga wnioski i umożliwia tworzenie zestawień i raportów. FlowDog ułatwia pracę, oszczędza czas i rozwija się wraz ze wzrostem biznesu. Wśród Klientów firmy są zarówno korporacje, jak i lokalne przedsiębiorstwa. Z FlowDoga korzystają m.in. Leroy Merlin, Eden, Metal Union, Grupa Ever, Domino’s Pizza, Aldi i Obi. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.flowdog.io

https://www.gostynin24.pl/artykul/12069,filtr-dpf-w-twoim-aucie-najlepsze-metody-na-utrzymanie-go-w-doskonalej-kondycji


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Ogłoszenia
Stacja Paliw Orlen Stacja Paliw Orlen STANOWISKO PRACY – KASJER, OBSŁUGA KLIENTA Franczyzowa Stacja PKN Orlen S.A. nr. 7496, Zakrzewo Parcele 36, 87-821 Baruchowo, tel.: 795 119 093. KORZYŚCI Aby zatrudniać najlepszych pracowników, musimy stworzyć im najlepsze warunki pracy. Dlatego podejmując pracę w Petrokan Polska, która jest oficjalnym przedstawicielem PKN Orlen możesz liczyć na: STABILNE ZATRUDNIENIE Stabilność zatrudnienia w Grupie Petrokan to dużo więcej niż tylko umowa o pracę. Nasza grupa dynamicznie się rozwija, pomimo trudnych warunków ekonomicznych. Wielu z naszych pracowników jest z nami od dawna. Wielu rozwija się na różnych płaszczyznach zmieniając działy w firmie - rozwój naszych pracowników i ich poczucie bezpieczeństwa są dla nas najważniejsze. MOŻLIWOŚCI ROZWOJU Kluczowym kapitałem Grupy Petrokan są zatrudnieni w niej ludzie, dlatego inwestujemy w kształcenie naszych pracowników i wspieramy ich w podnoszeniu swoich kwalifikacji. Blisko 90% naszych obecnych menedżerów objęło stanowiska w wyniku awansów wewnętrznych. Doceniamy zaangażowanych pracowników, oferując możliwość obejmowania kolejnych stanowisk w strukturze organizacyjnej. Przygotowujemy szereg szkoleń, prezentacji itp. Wkładamy wraz z PKN Orlen wiele wysiłku w odpowiedni dobór i organizację szkoleń oraz we wdrożenie zdobytych umiejętności w codzienną pracę. PROGRAM RABATOWY Podejmując zatrudnienie w naszej firmie otrzymasz dodatkowy upust na zakup paliwa. KONKURENCYJNE WYNAGRODZENIE Na wybranych stanowiskach masz szansę otrzymywać premie uzależnione od wyników Twojej pracy. OPIS STANOWISKA • profesjonalna obsługa Klienta • doradztwo w zakresie doboru oferowanych przez nas produktów • doradztwo w zakresie promocji oraz programów lojalnościowych • budowanie długofalowych relacji z Klientem • dbanie o szerokorozumianą estetykę stacji paliw MILE WIDZIANE: • doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta • łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem • optymizm, rzetelność i zaangażowanie w pracę • wysoka kultura osobista i punktualność OFERUJEMY: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny etat) • atrakcyjne wynagrodzenie i benefity dodatkowe • możliwość rozwoju zawodowego • przyjazną atmosferę w pracy REKRUTACJA: CV ze zdjęciem proszę przesyłać na adres mailowy: [email protected] (zastrzegamy sobie prawo do odpowiadania tylko na wybrane oferty) lub zapraszamy osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00, na Stację Paliw PKN Orlen w Zakrzewo Parcele 36, 87-821 Baruchowo Prosimy o dopisanie w CV następujących klauzul: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.97 roku (Dz. Ust Nr 133 poz. 883).” oraz „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Petrokan Polska Sp. z o.o. z siedzibą we Włocławku przy ul. Al. Chopina 2/4, a zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji“.
NAJPOPULARNIEJSZE
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama