Reklama
Zimowe atrakcje

W sobotę rusza lodowisko na rynku

Lodowisko w Gostyninie zaprasza miłośników zimowych sportów na niezapomniane chwile. Sprawdź ceny biletów i godziny otwarcia.

Ceny biletów kształtują się na poziomie 13 zł za bilet normalny oraz 8 zł za ulgowy. Organizatorzy oferują możliwość wypożyczenia łyżew i kasków, a także atrakcję w postaci „pingwina” dla najmłodszych, co zapewnia bezpieczeństwo i komfort podczas nauki jazdy. 

Lodowisko będzie czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 13:00 - 21:00 oraz w weekendy od 9:00 do 21:00. 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Subiektywny 13.12.2025 21:31
Miasto fet, nie przyszłości Pani Agnieszka Korajczyk-Szyperska nie buduje miasta – ona je celebruje. Świętuje własne wydarzenia, otwiera kolejne atrakcje, popada w samozachwyt, podczas gdy realne problemy mieszkańców pozostają nierozwiązane. Tam, gdzie potrzebna jest wizja i odwaga, pojawia się rozrywka. Tam, gdzie powinien być długofalowy plan rozwoju, pojawia się event, Pojawia się Pani Agnieszka Korajczyk - Szyperska. Symbol tego stylu rządzenia zobaczyliśmy wyjątkowo dobitnie przy uroczystym otwarciu lodowiska w centrum miasta. Otwarciu z pełną oprawą – w dniu w którym nie powinno to nastąpić. To nie był niefortunny zbieg okoliczności. To była decyzja. Decyzja Pani Agnieszki Korajczyk - Szyperskiej. Decyzja, która obnażyła brak refleksji, brak wrażliwości i brak zdolności do odczytania społecznego kontekstu własnych działań. Władza, Pani Agnieszka Korajczyk - Szyperska, która nie potrafi się zatrzymać nawet w dniu żałoby, pokazuje, że wizerunek i promocja są dla niej ważniejsze niż elementarna przyzwoitość. To już nie tylko błąd komunikacyjny. To demonstracja zarozumialstwa i ignorancji wobec emocji mieszkańców. Pani Korajczyk-Szyperska nie myśli o przyszłości mieszkańców – o podnoszeniu ich szans, kwalifikacji i bezpieczeństwa. Zamiast strategii rozwoju są atrakcje. Zamiast inwestycji w miejsca pracy – promocja. Zamiast realnych działań osłonowych – deklaracje i pomoc prawna, która nie uratuje ani jednego stanowiska pracy. To nie jest polityka społeczna. To obłuda udająca troskę. Młodzi ludzie rzeczywiście lubią się bawić. Ale przede wszystkim chcą tu żyć. Chcą mieć perspektywę rozwoju, dostępne mieszkania, stabilne zatrudnienie i poczucie, że miasto ma dla nich plan. Tego dziś Gostynin pod rządami Pani Korajczyk-Szyperskiej nie oferuje. Dlatego młodzi wyjeżdżają – nie z braku lodowiska, lecz z braku przyszłości. W efekcie miasto, wskutek tej polityki, polityki Agnieszki Korajczyk - Szyperskiej coraz bardziej przypomina skansen: miejsce bez ambicji i bez kierunku, gdzie życie toczy się z dnia na dzień, a w próżni gospodarczej i społecznej najlepiej radzą sobie ci, którzy potrafią wykorzystać biedę i bezradność innych. To nie jest rozwój. To stagnacja – przykryta muzyką, światłami i kolejną fetą. W tym wszystkim pojawia się jeszcze jedno pytanie: gdzie jest Rada Miasta? Czy ma jeszcze cokolwiek do powiedzenia? Czy została całkowicie sprowadzona do roli dekoracji, „zaoranej” przez władzę wykonawczą? Gostynin nie potrzebuje kolejnych wydarzeń promocyjnych. Potrzebuje pracy, mieszkań, planu i odpowiedzialności. Bo miastem nie rządzi się przez świętowanie. Miasto się buduje – albo się je traci...

Ignacy 13.12.2025 18:30
Do mieszkanca.Uwazam,że nie warto tracić energii na spory które nic nie wnoszą do debaty publicznej.Tak subiektywny jak i mieszkaniec odnoszą się merytorycznie do spraw bieżących.Zakopac topór wojenny.A odnośnie dużej kałuży zwanej szmnie lodowiskiem pozwolicie,że skomentuje o curwa co kyrk.I to na tyle.

Mieszkaniec 13.12.2025 11:22
Do wszystkich komentujących - nie będę odpowiadał na wpisy p. Czesławy, Subiektywnego , Mieszkańcy, Chyży ruj i innych. Szkoda czasu. Poza tym nie chcę traktować tego portalu jak jakiegoś brukowca. Napiszę tylko tam , ku rozwadze. Kiedyś taki polityk niemiecki niejaki Otto von Bismarck o Polakach powiedział tak "Dajcie Polakom rządzić, a sami się wykończą" Czyż te komentarze nie potwierdzają tego? Nasi przodkowie wywalczyli niepodległość. Po latach wywalczyliśmy demokrację i co z tego? Czy my rozumiemy co to jest demokracja? Czy zdajemy sobie sprawę, że to właśnie w demokratycznych wyborach obecna władza w UM przejęła władze? Czy zdajemy sobie sprawę z tego, że tylko w demokratycznych wyborach możemy odsunąć ją od władzy? Czy naprawdę nie rozumiemy, że nie nastąpi to w wyniku tych często obraźliwych i z podłym wykorzystywaniu tragedii śmierci tego Pana , nie znając nawet faktów? Proszę państwa, jeszcze jest prawie dwa lata na zrobienie solidnego fundamentu demokracji i solidnej demokratycznej opozycji. PiS w Gostyninie jest słabiutki, ale można inaczej, tworząc grupę ludzi, która z argumentami będzie demokratycznie walczyła o dobro Gostynina. Tylko trzeba chcieć!!!! Podobne słowo do "demokracja" jest słowo "anarchia". I ta "dyskusja" w tym portalu jest już bliska temu słowu. Dużo dobrego państwu życzę.

Człowiek 11.12.2025 09:14
Otwarcie lodowiska z fetą, a w tle tragedia ludzka. Rozumiem, że życie toczy się dalej, ale mówimy o bardzo znanym pracowniku urzędu. Trochę taktu, wrażliwości i zwykłej ludzkiej przyzwoitości by się przydało, nawet udawanej... Smutne to, a wystarczyło przesunąć otwarcie nawet na 1 dzień po pogrzebie. Jaki my przykład dzieciom pokazujemy? Nie dziwne, że rosną nam potem egoiści i dzieciaki mają problem ze sobą, bo liczy się tylko zabawa. Żeby nie było cieszę się z tego lodowiska, bo to fajna inicjatywa, ale znam też słowa ,,pokora" i ,,wspólczucie".

Czesława 11.12.2025 10:59
Dziękuję za te słowa. Dają wiarę, że jednak ktoś ma jeszcze serce i rozum.

Mieszkaniec 11.12.2025 18:22
Czesława 11.12.2025 10:59
Dziękuję za te słowa. Dają wiarę, że jednak ktoś ma jeszcze serce i rozum.
p. Czesławo - to Pani podziękowanie filozoficzne, że słowa " człowieka" dają Pani wiarę, że ktoś ma jeszcze serce i rozum, to potwierdzenie, że wcześniej Pani nie wiedziała, że każdy ma serce i rozum. Szkoda. Ten wpis tego "człowieka " to kolejny przykład krytyki władz UW i wykorzystaniu tej tragicznej śmierci. Kurtyna, tak ale nie w taki sposób!!! Te Pani podziękowanie, skwituję takim słowami prawdziwego chrześcijanina " zło dobrem zwyciężaj" Owocnego przeżycia na mszy w niedzielę życzę.

Czesława 12.12.2025 20:18
Nie jestem osobą wierzącą a Pan/Pani wykazuje się totalną ignorancją zakładając, że skoro mam na imię Czesława to jestem starą zacofaną katoliczką. Pudło. Fraza ,serce i rozum' to figura stylistyczna, proszę się douczyć i być bardziej ,open mind' a nie wyjeżdżać z tekstami o chrześcijaństwie. Bliżej mi akurat do ateizmu. Filozofii proszę w to nie mieszać skoro nie ma Pan/Pani w sobie umiłowania nauki która zakłada otwartość. Mam prawo do własnego zdania i wyrażania go. Owocnego zgłębiania książek życzę...

Anioł stróż 13.12.2025 07:15
Czesława 12.12.2025 20:18
Nie jestem osobą wierzącą a Pan/Pani wykazuje się totalną ignorancją zakładając, że skoro mam na imię Czesława to jestem starą zacofaną katoliczką. Pudło. Fraza ,serce i rozum' to figura stylistyczna, proszę się douczyć i być bardziej ,open mind' a nie wyjeżdżać z tekstami o chrześcijaństwie. Bliżej mi akurat do ateizmu. Filozofii proszę w to nie mieszać skoro nie ma Pan/Pani w sobie umiłowania nauki która zakłada otwartość. Mam prawo do własnego zdania i wyrażania go. Owocnego zgłębiania książek życzę...
Cześka dobrze że znalazłaś portal na którym mogłaś się tym pochwalić.

Lokals 11.12.2025 17:02
Przejeżdżałem tam w dzień otwarcia około 17-18 to jakieś występy i tańce na tym lodzie były. Lekko byłem w szoku i też nie rozumiem dlaczego tego nie przeniesiono chociażby na następny dzień po tym co się stało. Można się lubić albo i nie ale szacunek to jest to co się z domu wynosi. Pozdrawiam.

vxz 12.12.2025 09:43
Człowiek 11.12.2025 09:14
Otwarcie lodowiska z fetą, a w tle tragedia ludzka. Rozumiem, że życie toczy się dalej, ale mówimy o bardzo znanym pracowniku urzędu. Trochę taktu, wrażliwości i zwykłej ludzkiej przyzwoitości by się przydało, nawet udawanej... Smutne to, a wystarczyło przesunąć otwarcie nawet na 1 dzień po pogrzebie. Jaki my przykład dzieciom pokazujemy? Nie dziwne, że rosną nam potem egoiści i dzieciaki mają problem ze sobą, bo liczy się tylko zabawa. Żeby nie było cieszę się z tego lodowiska, bo to fajna inicjatywa, ale znam też słowa ,,pokora" i ,,wspólczucie".
Jedyną tragedią to jest twoja głupota ! Wykorzystujesz nawet śmierć do celów politycznego hejtu - nie pisz o takcie , wrażliwości i przyzwoitości bo ich nie masz!

Rexio 12.12.2025 20:29
Głupota to Twój komentarz. Jaki hejt i jaka polityka? Człowiek pisze z beż cienia agresji za to Ty piszesz o hejcie i używając języka hejtu.

Bareja 10.12.2025 20:37
To jest lodowisko na miarę naszych możliwości, my tym lodowiskiem otwieramy oczy niedowiarkom................

Cumulus 09.12.2025 12:24
Nawet pogoda przeciwna temu błazeństwu.

Mieszkaniec 10.12.2025 19:52
Cumulus 09.12.2025 12:24
Nawet pogoda przeciwna temu błazeństwu.
Cumulus - nie pesadzaj, nie mieszaj w to pogody. To akurat szkoda dla dzieci, bo stracili okazję bo fajnej frajdy. Ad lodowiska: napiszę jednoznacznie oceniając w skali 0 - 5. Że powstało- 5 ; lokalizacja - 0 ; rozmiar - 2 ; termin powstania - 3 I tyle. Apropos pogody - ona nie ma barw politycznych, ani sympatii , ani antysympatii. Nie zależy od ludzi Cumulusu. I powtórzę- nie jestem i nie byłem zwolennikiem tych ludzi z rady i zarządu UM i w ogóle tego IdG.

Bogdan 07.12.2025 18:10
Kpina ztym lodowiskiem jakies jaja czekanie z dzieckiem ponad 5 godz w kolejce nie można wejść odrqzu tylko trzeba czekać na pelne godziny kto siedziałam nie zna sie na godzinach i ciężko jest obliczyć czas 50minut ale cyrk szkoda dzieci ze tyle muszą czekać na chwile frajdy lodowisko na 30 osob haha no skecz całkowity

Radny 07.12.2025 14:26
Lodowisko o takich wymiarach za takie pieniądze to jakiś absurd! Po co budować lodowisko, które generuje koszty a prawie nikt z niego nie korzysta? Poprzedni burmistrz Kalinowski wybudował orliki, place zabaw dla dzieci, siłownie na powietrzu, boisko piłkarskie ze sztuczną nawierzchnią, i stadion z nawierzchnią poliuretanową. Wszystkie te inwestycje są użytkowane przez cały rok bo trafiają w potrzeby mieszkańców. Pomysł malutkiego lodowiska na rynku i zapowiedź budowy toru wrotkarskiego to idiotyczne pomysły radnego Flejszera i Augustyniaka i burmistrz Korajczyk. Ta ekipa nie ma pojęcia o inwestycjach sportowych potrzebnych mieszkańcom i spełniających odpowiednie kryteria. Lodowisko powinno być większe i naturalne, i oczywiście za darmo dla dzieci. Tor wrotkarski jest potrzebny w Gostyninie jak dziura w moście...ile osób jeździ na wrotkach? Znów będziemy płacić za inwestycję dla kilku osób. Szczyt niekompetencji Korajczyk, Flejszera i Augustyniaka!

Mieszkaniec 07.12.2025 15:05
W pełni zgadzam się z tym komentarzem jw. Dodam jedynie, wyeliminowanie rynku z normalnego codziennego użytkowania i tym samym również z możliwości przejazdu przez niego (wokoło) przez to mini lodowisko, to absurd do sześcianu. W ostatnich wyborach Gostyninowi "trafił" się najgorszy zarząd UM i zestaw radnych jaki był w jego historii. " BRAWO" gostynianie, brawo tej miernej większości, brawo tym, którym nie chciało się iść zagłosować " bo i tak a Szyperska nie ma szans wygrać " Brawo!

mieszkaniec miasta 11.12.2025 00:33
Czep się tramwaju jak nie masz czego lub kogo .

Mieszkaniec 11.12.2025 10:47
mieszkaniec miasta 11.12.2025 00:33
Czep się tramwaju jak nie masz czego lub kogo .
Mieszkańcu miasta - twoja aktywność o godz. 00,33 wskazuje, że nie możesz spać, albo się obudziłeś, tylko po czym? I raczej to było coś "ostrego" bo nie wiedziałeś, że w Gostyninie nie ma tramwajów! Być może ty jesteś mieszkańcem np. Warszawy i zamiast w portal tamtejszy, wszedłeś na gostyniniski. Helo , tu jest Gostynin.

Chyży ruj 11.12.2025 11:37
Mieszkaniec 11.12.2025 10:47
Mieszkańcu miasta - twoja aktywność o godz. 00,33 wskazuje, że nie możesz spać, albo się obudziłeś, tylko po czym? I raczej to było coś "ostrego" bo nie wiedziałeś, że w Gostyninie nie ma tramwajów! Być może ty jesteś mieszkańcem np. Warszawy i zamiast w portal tamtejszy, wszedłeś na gostyniniski. Helo , tu jest Gostynin.
Za dużo mówisz a raczej piszesz. Pomnij na starą mądrość: "mowa jest srebrem a milczenie złotem".

Mieszkaniec 11.12.2025 13:51
Chyży ruj 11.12.2025 11:37
Za dużo mówisz a raczej piszesz. Pomnij na starą mądrość: "mowa jest srebrem a milczenie złotem".
Chyży ruju - to dlaczego nie chcesz złota i mówiąc/ pisząc wybierasz srebro? Ja nie oczekuję żadnego , ani srebra, ani złota. Powołanie tej maksymy w tego typu dyskusji/komentarzach , jest pomniejszeniem wartości filozoficznej tej myśli. Radzę - wybierz to złoto!

yes yes yes 06.12.2025 17:55
OJ, oj nawet pogoda nie dopisała.

Hahaahaaaa 08.12.2025 20:39
yes yes yes 06.12.2025 17:55
OJ, oj nawet pogoda nie dopisała.
Ale głupota tobie już tak!

fiutt 09.12.2025 12:26
Hahaahaaaa 08.12.2025 20:39
Ale głupota tobie już tak!
...ale tylko tym co byli

Alutka 05.12.2025 19:57
Sobota powinna być dniem ciszy. Absolutny brak taktu. Ale czego się spodziewać po wiecznie uśmiechniętej brygadzie?

Mieszkaniec 05.12.2025 20:48
Alutka 05.12.2025 19:57
Sobota powinna być dniem ciszy. Absolutny brak taktu. Ale czego się spodziewać po wiecznie uśmiechniętej brygadzie?
Nie przesadzaj, bo to osiąga granicę absurdu. Może zatrzymać ruch na ulicach i zakażmy wjazdu do Gostynina w tę sobotę.

Lodowisko 06.12.2025 09:14
To spróbuj zaparkować pod RATUSZM

Mieszkaniec 06.12.2025 10:35
A ja zaproponuję Ci to : spróbuj zaparkować w Warszawie nawet nie pod ratuszem, ale w dowolnych miejscu. Wg mnie w Gostyninie już dawno w niektórych miejscach powinny stanąć partomaty. Trzeba powiedzieć jasno - urbanistyka Gostynina w sposób naturalny ogranicza możliwość zorganizowania parkingów.

Do mieszkańca 08.12.2025 20:30
Nie bywam w Warszawie, ale co tą są " partomaty"??

Mieszkaniec 09.12.2025 16:16
Do mieszkańca 08.12.2025 20:30
Nie bywam w Warszawie, ale co tą są " partomaty"??
Tak - przepraszam - błąd literówki, wpisałem "t" a powinno być "k" i wtedy to słowo brzmiałoby "parkomaty" . Jak napisałeś/ napisałaś nie bywasz w Warszawie, to wyjaśniam, że są to urządzenia inkasujące opłaty za postój auta. I ostrzegam, jak jednak w Warszawie kiedyś będziesz, to te urządzenia już większości nie przyjmują gotówki, tylko płatność kartą, zaznaczam , nie tą do gry, tylko bankową, kredytową, etc. Robię to dlatego, że skoro nie wywnioskowałeś z zapisanej nazwy urządzenia z błędem literówki, że chodzi o parkomaty, to znaczy, że ich nie znasz i nie bywasz też w Płocku, Kutnie, Włocławku i w innych, w których tych urządzeń jest dużo. Miłego dnia!

Rynek 09.12.2025 20:20
Widzę, że już parkowałeś/ parkowałaś w kilu sąsiednich miastach Gostynina i wszystko wiesz na ten temat to kiedy te PARKOMATY powstaną w Gostyninie a tak poważnie 10 stopni ciepła i zamknięte lodowisko

Mieszkaniec 10.12.2025 19:25
Rynek 09.12.2025 20:20
Widzę, że już parkowałeś/ parkowałaś w kilu sąsiednich miastach Gostynina i wszystko wiesz na ten temat to kiedy te PARKOMATY powstaną w Gostyninie a tak poważnie 10 stopni ciepła i zamknięte lodowisko
Rynek - gdybym był taki złośliwy jak ten ktoś "do mieszkańca" zapytałbym Cię co to znaczy " kilu". Nie jestem i wiem co chciałeś zapisać, bo to zwyczajnie wynika z treści wpisu. Poza tym, tzw. literówki, to również niechciany przywilej ludzi mądrych! Tak, bywam tu i tu. Nie wiem kiedy i czy w ogóle staną w Gostyninie parkomaty, ale uważam, że warto poważnie rozważyć czy ich obecność w Rynku w godzinach określonych , nie byłoby dobrym rozwiązaniem. Parkingi w centrum przestałyby być bezpiecznym (monitoring) miejscem parkowania , tzw. bezpieczny garaż po chmurką

MIESZKAŃCY 09.12.2025 20:25
Mieszkaniec 09.12.2025 16:16
Tak - przepraszam - błąd literówki, wpisałem "t" a powinno być "k" i wtedy to słowo brzmiałoby "parkomaty" . Jak napisałeś/ napisałaś nie bywasz w Warszawie, to wyjaśniam, że są to urządzenia inkasujące opłaty za postój auta. I ostrzegam, jak jednak w Warszawie kiedyś będziesz, to te urządzenia już większości nie przyjmują gotówki, tylko płatność kartą, zaznaczam , nie tą do gry, tylko bankową, kredytową, etc. Robię to dlatego, że skoro nie wywnioskowałeś z zapisanej nazwy urządzenia z błędem literówki, że chodzi o parkomaty, to znaczy, że ich nie znasz i nie bywasz też w Płocku, Kutnie, Włocławku i w innych, w których tych urządzeń jest dużo. Miłego dnia!
WYBACZAMY i prosimy usuń już się z tego portalu.

Mieszkaniec 10.12.2025 19:04
MIESZKAŃCY 09.12.2025 20:25
WYBACZAMY i prosimy usuń już się z tego portalu.
MIESZKAŃCY-Dziękuję za wybaczenie, ale.......nie chcecie chyba uzurpować wyłącznie sobie prawo komentowania w tym portalu. Dlatego , proszę mnie dobrze zrozumieć, wybaczcie po raz drugi, nie spełnię Waszych próśb!

Lewy 05.12.2025 19:10
Czy cos jest czy nie zawsze jest zle nic nie pasuje zawsze jakies mordy krytykują cos cos im sie nie podoba jak się nie podoba wdimu lub w kościele siedzieć juz te kratki sami szukają wrażeń nudzi siel.ale zawsze sa jacyś Elo

Mamcia 05.12.2025 19:31
Taboret nie pij już dziś więcej, proszę.

Romek 06.12.2025 11:33
Jak zmieni się burmistrz i jej elita to wszystko będzie mieszkańcom się podobać.

Mieszkaniec 05.12.2025 18:57
Do wszystkich komentujących. Nie jestem i nie byłem sympatykiem tej p. Burmistrz i całego czegoś takiego jak IdG. W kampanii wyborczej ostrzegałem, co może czkać Gostynin jak Oni wygrają wybory i zdobędą większość w radzie. I wygrali, ale wolnych, demoktarycznych wyborach. Tak chciała większość gostynian ( nieważne jaką większością). Wam tak ochoczo komentujących teraz, pozostaje tylko albo zorganizować referendum i odwołać burmistrza I radę ( ale całą, bo jednego, dwóch, dwoje itd. się nie da -prawo!) lub uczestniczyć w sesjach i tam krytykować.Pozostaje również wzywać radnych że swych okręgów do spotkań i żądać wyjaśnień, to ich obowiązek. Albo.... cierpliwie czekać jeszcze około 2 lat i sprawić wszystko, żeby Ci ludzie z radnymi włącznie, nie wygrali ponownie wyborów, ale to już wola większości gostynian, nie tylko tych krytykujących wctum portalu. Bez tego , Wasze komentarze ośmieszają Was. Wam już nic się nie podoba. Ale cały czas nie widzicie, że ten błąd popełniliście w dniu ostatnich wyborach. Dużo dobrego!

Miodek 05.12.2025 19:35
Błąd logiczny to Pan tu popełnił. Nikt tu z krytykujących w dniu ostatnich wyborów błędu nie popełnił, zapewniam i również najlepszego.

Mieszkaniec 05.12.2025 20:44
A skąd taka pewność. To brzmi trochę, jakbyś wiedział kto i jak i na kogo głosował. Czyżbyś kamery zainstalował w stanowiskach gdzie następowało zakreślanie wyboru kandydata? ( pytanie oczywiście retoryczne)

Subiektywny 07.12.2025 08:18
Święta przed nami, a Ty już z choinki się urwałeś! Referendum! Jasiu w przedszkolu wie, że jest on obwarowane jednym ważnym przepisem - 50% uczestniczących żeby były ważne - tylko naiwni mogą sądzić, że w zwykłych warunkach to gwarancja niezawodności! Czekać dwa lata? Pani Burmistrz lansuje się gdzie tylko może i jak może, a my mamy prawo, wręcz obowiązek, ukazywania obłudy tej władzy. Spotkania z radnymi? Po co z radnymi, spotkajmy się z Tuskiem, a Twoje argumenty na pewno przekonają Go do zmiany kursu Polski, bo w tym momencie jedziemy po równi pochyłej. Kiedyś do ZSRR, a teraz do bardziej od nas "ucywilizowanych" Niemiec...

Mieszkaniec 08.12.2025 16:54
Subiektywny 07.12.2025 08:18
Święta przed nami, a Ty już z choinki się urwałeś! Referendum! Jasiu w przedszkolu wie, że jest on obwarowane jednym ważnym przepisem - 50% uczestniczących żeby były ważne - tylko naiwni mogą sądzić, że w zwykłych warunkach to gwarancja niezawodności! Czekać dwa lata? Pani Burmistrz lansuje się gdzie tylko może i jak może, a my mamy prawo, wręcz obowiązek, ukazywania obłudy tej władzy. Spotkania z radnymi? Po co z radnymi, spotkajmy się z Tuskiem, a Twoje argumenty na pewno przekonają Go do zmiany kursu Polski, bo w tym momencie jedziemy po równi pochyłej. Kiedyś do ZSRR, a teraz do bardziej od nas "ucywilizowanych" Niemiec...
Panie/ Pani Subiektywny/na. Moim zdaniem niepotrzebnie dokonałeś nadużycia tego pięknego imienia dziecka i dorosłego. Parafrazując Twój komentarz napiszę tak nie używać tego imienia. Napisałeś tak: " .... w przedszkolu wie, żeby on ( powinno być ono)było ważne powinno wziąć 50% uprawnionych do głosowania" Parafrazując merytorycznie Twój komentarz odpowiem ci tak: Moło wiedzący o życiu Iksik w przedszkolu mylnie wie, że w referendum będzie ważne, jeśli będzie 50% uprawnionych do głosowania. Nieświadomy Iksik w przedszkolu nie zdaje sobie sprawy, że niejaki Subiektywny - pewnie też mało wiedzący - wprowadził go błąd, mądrząc się przywołał przepis referendum, ale dotyczących referendum państwowego, ogólnokrajowego, anie lokalnego. Biedny Iksik i ten Subiektywny! Mądry zaś, Iksik w przedszkolu , nie mający z tym Subiektywnym żadnych kontaktów, wie , że referendum lokalnym ( między innymi w sprawie odwołania burmistrza I rady) aby było ono ważne, musi wziąć udział w nim 30% uprawnionych do głosowania i dodatkowo w tym 3/5 liczby biorących udział w wyborze tego organu odwoływanego. Iksi wie , że w Gostyninie jest to możliwe. I wie, że do tego potrzeba ludzi , którzy chcą prawdziwych zmian I dobra dla tego Gostynina, Iksi wie , że jałowe , często chamskie, bzdurne nic nie zmieniom, a wręcz budują zaplecze dla tych, którzy tak źle zapraszają miastem. I tak na koniec Sybiektywny : Twoje słowa o zerwaniu z choinki , to bardzo słabe sformuowanie, trochę chamskie, niepasujące do dysputy publicznej.Jesli wszyscy komentujący , chcecie tak bezsensownie tylko komentować, to życzę miłego komentowania. Róbcie tak dalej za około 2 lata obudzicie się w tym samym zarządem UM i Radą . Owocnego komentowania i biadolenia!!!!!

Subiektywny 09.12.2025 23:01
Jeśli tak bardzo boli Cię użycie imienia „Jasiu”, to rzeczywiście – najlepiej napisz wniosek do Tuska, żeby zakazał używania imion w żartach, dowcipach i kabaretach. Może od razu w pakiecie zakaże ironii. A literówka? Rzeczywiście – niemal zbrodnia stanu. Tylko prokuratura i syrena alarmowa jeszcze tego brakowało. Co do meritum, bo od niego uciekasz: Referendum jest ważne, jeśli weźmie w nim udział co najmniej 3/5 liczby głosujących w poprzednich wyborach, a większość zagłosuje za odwołaniem – dokładnie tak, jak stanowi ustawa o referendum lokalnym. I właśnie o tym było te „50%” w uproszczeniu, a nie o referendum ogólnokrajowym. Chamskie nie jest mówienie głośno. Chamskie jest milczenie i udawanie, że nic się nie dzieje. Bezsensowne nie jest komentowanie. Bezsensowne jest wmawianie ludziom, że mają siedzieć cicho przez dwa lata. A sformułowanie o „owocnym biadoleniu” mówi o Tobie więcej, niż Ci się wydaje. Bo jasno pokazuje, po której stronie stoisz: po stronie władzy, której najwygodniej jest wtedy, gdy mieszkańcy przestają pytać.

Mieszkaniec 12.12.2025 08:03
Subiektywny 09.12.2025 23:01
Jeśli tak bardzo boli Cię użycie imienia „Jasiu”, to rzeczywiście – najlepiej napisz wniosek do Tuska, żeby zakazał używania imion w żartach, dowcipach i kabaretach. Może od razu w pakiecie zakaże ironii. A literówka? Rzeczywiście – niemal zbrodnia stanu. Tylko prokuratura i syrena alarmowa jeszcze tego brakowało. Co do meritum, bo od niego uciekasz: Referendum jest ważne, jeśli weźmie w nim udział co najmniej 3/5 liczby głosujących w poprzednich wyborach, a większość zagłosuje za odwołaniem – dokładnie tak, jak stanowi ustawa o referendum lokalnym. I właśnie o tym było te „50%” w uproszczeniu, a nie o referendum ogólnokrajowym. Chamskie nie jest mówienie głośno. Chamskie jest milczenie i udawanie, że nic się nie dzieje. Bezsensowne nie jest komentowanie. Bezsensowne jest wmawianie ludziom, że mają siedzieć cicho przez dwa lata. A sformułowanie o „owocnym biadoleniu” mówi o Tobie więcej, niż Ci się wydaje. Bo jasno pokazuje, po której stronie stoisz: po stronie władzy, której najwygodniej jest wtedy, gdy mieszkańcy przestają pytać.
Subiektywny- cytat z twojego wpisu: ".... bo jasno pokazuje po której stronie stoisz: po stronie władzy....." Odpowiem zatem ci tak - z Ciebie taki jasnowidz , jak z Kaszpirowskiego lekarz. O I cóż? - biadol, biadol , narzekać, komentuj , lej tym "jadem" człowieczym i dalej siedź i niech na sesje ,żeby tam żądać, krytykować i rób co chcesz, tylko nie żal się sam nad sobą. Powodzenia!!!!

Subiektywny 12.12.2025 18:51
Twoja odpowiedź nie odnosi się do treści, którą rzekomo krytykuje. Jest to atak personalny (argument ad personam) – zamiast polemiki, próbujesz mnie ośmieszyć, a ośmieszasz siebie. W tekście obecna jest emocjonalność, pogarda, ironia, ale brak argumentów. Użyte porównanie („z Ciebie taki jasnowidz jak z Kaszpirowskiego lekarz”) jest czysto retoryczne, a nie rzeczowe. Fragmenty „lej tym jadem”, „biadol biadol”, „siedź i niech” to dezawuowanie rozmówcy, nie merytoryczna ocena sytuacji. Wątek „po czyjej stronie stoisz” wskazuje na zastępowanie faktów przypisywaniem intencji. Wypowiedź ma charakter emocjonalny, obraźliwy, pozbawiony argumentów merytorycznych. W tekście występuje wiele błędów: Błędy ortograficzne / interpunkcyjne / składniowe: „Z Ciebie taki jasnowidz , jak...” – zbędna spacja przed przecinkiem. „O I cóż?” – „O i cóż?” (mała litera). – Konstrukcja nielogiczna stylistycznie. „biadol, biadol , narzekać, komentuj , lej tym "jadem"” – ponownie zbędne spacje przed przecinkami. – Brak poprawnej składni (ciąg imperatywów i bezokoliczników przemieszany chaotycznie). „i dalej siedź i niech na sesje...” – „i dalej siedź, i nie chodź na sesje...” — obecna forma jest niepoprawna składniowo i nielogiczna. „sesje” powinno być w dopełniaczu lub bierniku w zależności od konstrukcji. „żeby tam żądać, krytykować i rób co chcesz” – w jednym zdaniu użyto form bezokoliczników („żądać”, „krytykować”) oraz trybu rozkazującego („rób”), co jest niepoprawną mieszanką gramatyczną. „tylko nie żal się sam nad sobą” – poprawnie: „tylko się nie żal nad sobą samotnie” / „tylko nie użalaj się nad sobą”. – brak zgodności językowej. Styl: chaotyczny, agresywny, kolokwialny. Przesadne ilości wykrzykników. Brak spójności logicznej zdań. Merytorycznie – wypowiedź to czysty atak personalny, bez argumentów, bez odniesienia do faktów. Ortograficznie i językowo – tekst zawiera wiele błędów interpunkcyjnych, składniowych i stylistycznych oraz prezentuje niski poziom kultury języka. Miernota, jak ci co ich reprezentujesz...

AsPrzestworzy 12.12.2025 20:29
@Subiektywny Pewnego razu pokłócił się osioł z tygrysem o kolor trawy. Osioł twierdził, że jest niebieska, tygrys że zielona. Zwierzaki nie mogły dojść do porozumienia, poszły zatem do lwa, by rozsądził, które z nich ma rację. Lew powiedział: masz rację ośle, trawa jest niebieska. Karę dostał tygrys, ale nie za to, że nie miał racji, ale za to, że jest tygrysem i marnuje czas na kłótnie z osłem.

Mieszkaniec 12.12.2025 22:01
Subiektywny - to możesz zajmij się udzielaniem korepetycji w pisowni języka polskiego. Może się bardziej przydaszw tej działalności. Dziwię się, że taki erudyta, znawca pisowni języka polskiego, boi się udziału w sesjach, żądać od burmistrzy i radnych wyjaśnień etc , tylko "jałowo" krytykować w tym portalu. Szkoda, marnujesz się znawco języka polskiego. Sam w tej odpowiedzi popełniłeś sporo błędów składni, inerpukcji, uzasadnia, etc. Ale nie mam zamiaru tego Ci "wytykać" Mimo wszystko, nie znając cię, dażę szacunkiem !

Zorro z Tarnowa 05.12.2025 18:22
Przybędę niebawem.

Adam 05.12.2025 15:25
Lodowisko drogo wybudowane, bilety drogie a wymiary lodowiska malutkie. Kolejna beznadziejna inwestycja duetu Korajczyk Augustyniak. Termin otwarcia lodowiska najgorszy z możliwych, tuż po pogrzebie pracownika UM Huberta Wojciechowskiego. Może jeszcze potańcówkę pani burmistrz zorganizuje obok palących się zniczy ku pamięci zmarłego pracownika Urzędu Miasta... Totalny brak taktu i szacunku

Bea 11.12.2025 15:29
Przecież potańcówki były. Brak taktu i okrucieństwo. Za moment zespol disco polo czyli cd igrzyska. Wszyscy uśmiechnięci. Bardzo to smutne .

Niezadowolona 05.12.2025 15:09
To się Pani Burmistrz popisała, wynajęła zewnętrzną firmę żeby zarabiała na naszych dzieciach i dorosłych zresztą też. A trzeba było wykazać zaangażowanie i coś od miasta dla dzieciaków zorganizować. Nie dość że miasto wymiera a Ci pozostali często nie mają pracy, to teraz płacić trzeba żeby dziecko mogło aktywnie spędzić choć trochę czasu na świeżym powietrzu. To jest promocja aktywności sportowej.....

Bogdan 05.12.2025 18:07
Nie zadowolona z życia idź sobie pobiegaj a nie narzekacie na wszystko krytycy śmiech na sali

Grabarz_13 05.12.2025 12:17
To nie będzie jutro żadnej imprezki z tej okazji pod Urzędem Miasta? Jak to...

kolo 05.12.2025 13:50
Twój stan umysłu adekwatny jest do wybranego nicku. Zastanowiłbyś się chwilę i pomyślał, że może nie wypada w ten sposób, przynajmniej dziś...

vxz 05.12.2025 14:13
Grabarz_13 05.12.2025 12:17
To nie będzie jutro żadnej imprezki z tej okazji pod Urzędem Miasta? Jak to...
Powinieneś podpisywać się jako idiota!

odp. 05.12.2025 20:37
vxz 05.12.2025 14:13
Powinieneś podpisywać się jako idiota!
Nie da rady bo ty już zająłeś tą zacną nazwę

aaaggg 05.12.2025 14:53
Co za prymitywne i smutne życie osoby piszącej takie komentarze się wylewa... żenada! W tym mieście trzeba na nowo odwołać wszelkiego rodzaju jak to ktoś powiedział " imprezki", bo widać dogodzić to ciężko. Kiedyś mówili: " nic się w Gostyninie nie dzieje", dzisiaj jak coś jest organizowane, to też źle.

Lolek 05.12.2025 18:10
Racja krytycy bez nadzieja maja nudę wdomu to sie tu udzielają bohaterzy

Tomek 06.12.2025 07:37
Prawda a nie dogodzi sie idiotom

Sąsiadka 11.12.2025 16:22
Organizuje się bylejakość udając „wielkie wydarzenia”. Zero realnego rozwoju, zero wsparcia dla miasta — za to co miesiąc obowiązkowe tańce pod ratuszem i disco polo, jakby to miało kogokolwiek uszczęśliwić. Serio, moje życie jest wystarczająco ciekawe, nie muszę mieć pod domem kolejnej „gwiazdy”, po której zostaje tylko hałas i butelki po wódzie walające się pod moim domem .I nie, nie chodzi o to, żeby robić imprezę za imprezą albo przecinać wstęgę po każdej załatanej dziurze w asfalcie. Kronikę filmową z epoki PRL już przerabiałam, więc naprawdę nie mam ochoty oglądać, jak z pompą świętuje się coś, co powinno być po prostu standardem. To nie opera w Sydney, tylko stadion albo kawałek asfaltu — bez przesady. Zresztą to efekt pracy też poprzedników. A moje życie nie jest prymitywne, zapewniam jest bogate kulturalnie i zawodowo. Pracuję oczywiście w Płocku, bo w Gostyninie nie mam gdzie choć mam dwa kierunki studiów i znam 2 języki.

Wiśta Wio 11.12.2025 17:04
Sąsiadka 11.12.2025 16:22
Organizuje się bylejakość udając „wielkie wydarzenia”. Zero realnego rozwoju, zero wsparcia dla miasta — za to co miesiąc obowiązkowe tańce pod ratuszem i disco polo, jakby to miało kogokolwiek uszczęśliwić. Serio, moje życie jest wystarczająco ciekawe, nie muszę mieć pod domem kolejnej „gwiazdy”, po której zostaje tylko hałas i butelki po wódzie walające się pod moim domem .I nie, nie chodzi o to, żeby robić imprezę za imprezą albo przecinać wstęgę po każdej załatanej dziurze w asfalcie. Kronikę filmową z epoki PRL już przerabiałam, więc naprawdę nie mam ochoty oglądać, jak z pompą świętuje się coś, co powinno być po prostu standardem. To nie opera w Sydney, tylko stadion albo kawałek asfaltu — bez przesady. Zresztą to efekt pracy też poprzedników. A moje życie nie jest prymitywne, zapewniam jest bogate kulturalnie i zawodowo. Pracuję oczywiście w Płocku, bo w Gostyninie nie mam gdzie choć mam dwa kierunki studiów i znam 2 języki.
Poznaj jeszcze trzeci czyli POLSKI.

Stefan z Polski 12.12.2025 20:25
polski to przymiotnik ,,purysto"...

Wiśta Wio 13.12.2025 07:26
Stefan z Polski 12.12.2025 20:25
polski to przymiotnik ,,purysto"...
Niby z Polski a taki mało kumaty.

Wasz_Idiota 05.12.2025 15:14
Uśmiechnijcie się brygada. Hej, co tacy smutni jesteście?

NAJPOPULARNIEJSZE
Ogłoszenia
specjalistka/specjalista ds. obsługi klienta Energy 5 specjalistka/specjalista ds. obsługi klienta Energy 5 Opis Specjalista / Specjalistka ds. Customer Service ________________________________________ Zakres obowiązków • Bieżąca obsługa klientów krajowych i zagranicznych (mailowa oraz telefoniczna) • Współpraca z działami: sprzedaży, produkcji, logistyki i magazynu, oraz zakupów • Przygotowywanie dokumentów sprzedażowych i posprzedażowych • Przyjmowanie i koordynacja zamówień na konstrukcje fotowoltaiczne • Rozwiązywanie bieżących problemów i reklamacji klientów • Budowanie długofalowych relacji z klientami • Uczestnictwo w spotkaniach i targach branżowych – krajowych i zagranicznych ________________________________________ Wymagania • Doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze Customer Service (mile widziane w branży technicznej lub B2B) • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) lub języka niemieckiego (min. B2), znajomość innych języków mile widziana • Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, ustalanie priorytetów • Komunikatywność i proklienckie nastawienie • Umiejętność pracy zespołowej • Znajomość pakietu MS Office (Outlook, Excel) ________________________________________ Oferujemy • Stabilne zatrudnienie • Realny wpływ na procesy obsługi klienta • Pracę w międzynarodowym środowisku • Możliwość rozwoju zawodowego i językowego (darmowy kurs językowy) • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia z systemem premiowym • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu • Benefity –możliwość dołączenia do programów : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe • Wsparcie w rozwoju – szkolenia Cv proszę kierować na adres : [email protected]
specjalistka/specjalista ds. obsługi klienta Energy 5 specjalistka/specjalista ds. obsługi klienta Energy 5 Specjalista / Specjalistka ds. Customer Service ________________________________________ Zakres obowiązków • Bieżąca obsługa klientów krajowych i zagranicznych (mailowa oraz telefoniczna) • Współpraca z działami: sprzedaży, produkcji, logistyki i magazynu, oraz zakupów • Przygotowywanie dokumentów sprzedażowych i posprzedażowych • Przyjmowanie i koordynacja zamówień na konstrukcje fotowoltaiczne • Rozwiązywanie bieżących problemów i reklamacji klientów • Budowanie długofalowych relacji z klientami • Uczestnictwo w spotkaniach i targach branżowych – krajowych i zagranicznych ________________________________________ Wymagania • Doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze Customer Service (mile widziane w branży technicznej lub B2B) • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) lub języka niemieckiego (min. B2), znajomość innych języków mile widziana • Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, ustalanie priorytetów • Komunikatywność i proklienckie nastawienie • Umiejętność pracy zespołowej • Znajomość pakietu MS Office (Outlook, Excel) ________________________________________ Oferujemy • Stabilne zatrudnienie • Realny wpływ na procesy obsługi klienta • Pracę w międzynarodowym środowisku • Możliwość rozwoju zawodowego i językowego (darmowy kurs językowy) • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia z systemem premiowym • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu • Benefity –możliwość dołączenia do programów : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe • Wsparcie w rozwoju – szkolenia
NAJPOPULARNIEJSZE
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama