Reklama
Reklama

Marketing szeptany może podkręcić sprzedaż w sklepie internetowym!

Szukając sposobów, pozwalających przy niewielkim nakładzie pracy wypromować stronę sklepu w Google, prędzej czy później spotkamy się z pojęciem marketingu szeptanego. Ta niesłusznie owiana złą sławą strategia, daje właścicielom sklepów ogromne możliwości promocyjne. Zastanawiasz się, jak treści publikowane w ramach "szeptania" mogą pomóc Twojej firmie w zyskaniu popularności wśród internetowej społeczności? Odpowiedzi czekają w poniższym artykule.

 Buzz marketing to nie SPAM! Bezpiecznie prowadzony, wspomaga pozycjonowanie

Wśród osób interesujących się zagadnieniami z branży SEO utarło się przekonanie, że marketing szeptany to spamerska technika, nachalna reklama strony internetowej. Nic bardziej mylnego. Prawidłowo wykonana "szeptanka" wywołuje wartościowe dyskusje, podczas których rozmawia się o usłudze, produktach bądź marce. Poruszając odpowiednie tematy, "szeptacz" wzbudza u internautów pozytywne skojarzenia z firmą, którą chce promować. Jego strategia jest na tyle przemyślana, że na pierwszy rzut oka nie widać, iż wpis ma służyć celom sprzedażowym.

Najczęściej marketing szeptany jest prowadzony na forach internetowych. Ich dobór nie może być przypadkowy: tematyka powinna być spójna z branżą, o której chcemy pisać. Przykładowo, o sklepie sprzedającym bieliznę damską można wspomnieć na typowo kobiecych forach, lecz nie na tych, poświęconych stricte technicznym kwestiom. Wówczas wpis mógłby zostać potraktowany jako SPAM i wzbudzić niechęć, a nie zainteresowanie. Żeby buzz marketing przyniósł marce korzyści, warto mądrze wybrać firmę, która się nim zajmie. Może to być profesjonalna Agencja INSEO, gdzie nad budowaniem wizerunku klientów w sieci pracuje zespół specjalistów w branży. Stosowana przez nich strategia buzz marketingu jest wynikiem wieloletniego doświadczenia, a nie przypadku. Co ważne, wszystkie posty pisane są poprawną polszczyzną, cechują się unikalnością i wyglądają bardzo naturalnie.

Jak marketing szeptany wpływa na pozycję strony w Google i co jeszcze warto wiedzieć?

Wpisy zamieszczane w ramach buzz marketingu często uzupełnia się linkiem, prowadzącym do wspominanej strony. Jeśli odnośniki posiadają atrybut dofollow, pozytywnie wpływają na jakość pozycjonowania. Podążają bowiem za nimi roboty crawlujące i co za tym idzie, dobrze oceniają daną witrynę. Gdy do naszej strony prowadzi wiele wartościowych linków, zaczyna ona podnosić swoją pozycję – wyświetla się coraz wyżej w Google. To pozwala dostrzec ją nowym potencjalnym klientom. Zdobywanie linków poprzez marketing szeptany to ciekawa forma link buildingu, a ponieważ odnośniki stanowią istotny czynnik rankingujący, warto się o nie starać. Lecz nawet, gdy przeprowadzenie buzz marketingu wydaje się stosunkowo proste, najkorzystniej jest powierzyć je zewnętrznej firmie. Agencja INSEO świadczy usługę marketingu szeptanego w korzystnej cenie. Działania te są systematycznie raportowane i skutkują wzrostem pozycji strony w organicznych wynikach wyszukiwania.

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Ogłoszenia
Stacja Paliw Orlen Stacja Paliw Orlen STANOWISKO PRACY – KASJER, OBSŁUGA KLIENTA Franczyzowa Stacja PKN Orlen S.A. nr. 7496, Zakrzewo Parcele 36, 87-821 Baruchowo, tel.: 795 119 093. KORZYŚCI Aby zatrudniać najlepszych pracowników, musimy stworzyć im najlepsze warunki pracy. Dlatego podejmując pracę w Petrokan Polska, która jest oficjalnym przedstawicielem PKN Orlen możesz liczyć na: STABILNE ZATRUDNIENIE Stabilność zatrudnienia w Grupie Petrokan to dużo więcej niż tylko umowa o pracę. Nasza grupa dynamicznie się rozwija, pomimo trudnych warunków ekonomicznych. Wielu z naszych pracowników jest z nami od dawna. Wielu rozwija się na różnych płaszczyznach zmieniając działy w firmie - rozwój naszych pracowników i ich poczucie bezpieczeństwa są dla nas najważniejsze. MOŻLIWOŚCI ROZWOJU Kluczowym kapitałem Grupy Petrokan są zatrudnieni w niej ludzie, dlatego inwestujemy w kształcenie naszych pracowników i wspieramy ich w podnoszeniu swoich kwalifikacji. Blisko 90% naszych obecnych menedżerów objęło stanowiska w wyniku awansów wewnętrznych. Doceniamy zaangażowanych pracowników, oferując możliwość obejmowania kolejnych stanowisk w strukturze organizacyjnej. Przygotowujemy szereg szkoleń, prezentacji itp. Wkładamy wraz z PKN Orlen wiele wysiłku w odpowiedni dobór i organizację szkoleń oraz we wdrożenie zdobytych umiejętności w codzienną pracę. PROGRAM RABATOWY Podejmując zatrudnienie w naszej firmie otrzymasz dodatkowy upust na zakup paliwa. KONKURENCYJNE WYNAGRODZENIE Na wybranych stanowiskach masz szansę otrzymywać premie uzależnione od wyników Twojej pracy. OPIS STANOWISKA • profesjonalna obsługa Klienta • doradztwo w zakresie doboru oferowanych przez nas produktów • doradztwo w zakresie promocji oraz programów lojalnościowych • budowanie długofalowych relacji z Klientem • dbanie o szerokorozumianą estetykę stacji paliw MILE WIDZIANE: • doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta • łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem • optymizm, rzetelność i zaangażowanie w pracę • wysoka kultura osobista i punktualność OFERUJEMY: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny etat) • atrakcyjne wynagrodzenie i benefity dodatkowe • możliwość rozwoju zawodowego • przyjazną atmosferę w pracy REKRUTACJA: CV ze zdjęciem proszę przesyłać na adres mailowy: [email protected] (zastrzegamy sobie prawo do odpowiadania tylko na wybrane oferty) lub zapraszamy osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00, na Stację Paliw PKN Orlen w Zakrzewo Parcele 36, 87-821 Baruchowo Prosimy o dopisanie w CV następujących klauzul: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.97 roku (Dz. Ust Nr 133 poz. 883).” oraz „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Petrokan Polska Sp. z o.o. z siedzibą we Włocławku przy ul. Al. Chopina 2/4, a zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji“.
NAJPOPULARNIEJSZE
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama