Reklama
Reklama

Zbuduj świadomość marki dzięki pozycjonowaniu. Z nami dowiesz się, jak to zrobić

Mogłoby się wydawać, że do sukcesu współczesnej firmy wystarczy jedynie bezkonkurencyjny produkt czy usługa. I jeszcze kilkanaście lat temu tak było. Dziś, aby wyprzedzić rywali, potrzebujesz szerzej zakrojonych działań marketingowych. Najważniejszym z nich jest budowanie świadomości marki. Sprawdź, jak to zrobić – i jak wykorzystać przy tym rozbudowaną sieć reklamową, którą jest... wyszukiwarka Google.

Przekonaj się, że reklama w Google może pomóc Twojej firmie

Jeśli zastanawiasz się, jaka jest najlepsza pora na zareklamowanie produktu lub usługi, podpowiadamy: każda. Przekazy reklamowe docierają bowiem do nas wszędzie: w pracy, w domu, na zakupach, spacerze, w kawiarni, a nawet podczas podróży komunikacją miejską. Dlatego każdy moment jest idealny na to, by zacząć pracować nad zwiększaniem świadomości marki. Pamiętaj jedynie o tym, by wizerunek, który budujesz, był pozytywny i wywierał dobre wrażenie na odbiorcach. A przede wszystkim zadbaj o to, aby przekaz reklamowy docierał do właściwych osób – pomoże Ci w tym wyszukiwarka. Reklama w wynikach wyszukiwania opiera się na pozycjonowaniu stron i oznacza głównie komunikat tekstowy w postaci linku do witryny i krótkiego opisu. Mimo tego cieszy się ona wciąż rosnącym zainteresowaniem, gdyż spełnia kluczową funkcję przekazu promocyjnego: nie jest powszechnie uważana za reklamę. Odbiorca widzi tylko wyniki wyszukiwania, które ułatwiają mu znalezienie konkretnych informacji. Dzięki temu możesz zaproponować potencjalnemu Klientowi wartościowe rozwiązanie, czyli swoją ofertę, i pozostawić mu ostateczną decyzję.

W celu lepszego zrozumienia usługi należy już na wstępie wyjaśnić, co kryje się pod pojęciami pozycjonowanie stron internetowych i SEO – Search Engine Optimization. Pozycjonowanie można zdefiniować, jako szeroki zakres działań, który ma na celu wypromowanie witryny internetowej w organicznych, naturalnych wynikach wyszukiwania pod konkretnymi frazami kluczowymi. A to oznacza, że pozycjonowanie stron www ma za zadanie sprawić, by dana witryna wyświetlała się, gdy ktokolwiek wpisze w Google dane słowa kluczowe. Każda osoba rozważająca pozycjonowanie powinna wiedzieć, że ok. 90% internautów nigdy nie zagląda na drugą stronę wyników wyszukiwania. To oznacza, że powodzenie biznesu uzależnione jest od uplasowania się w czołowych pozycjach organicznych wyników. Tylko zdeklasowanie rywali daje pewność, że ruch w witrynie znacząco wzrośnie, a to przełoży się finalnie na sprzedaż towarów lub usług.

źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Dzięki pozycjonowaniu masz szansę dokładnie zmierzyć proces, jakim jest budowanie świadomości marki. Wystarczy, że weźmiesz pod uwagę cztery aspekty: zasięg reklamy, jej częstotliwość, wyświetlenia oraz zaangażowanie odbiorców. Potrzebne będą do tego specjalistyczne narzędzia, do których dostęp mają między innymi agencje marketingowe i SEO. Współpracując z nimi, dostajesz konkretne i rzeczowe informacje na temat tego, jakie wrażenie wywiera Twoja reklama na jej odbiorcach i jak często skutkuje ona decyzją zakupową Klientów.

Twoja kampania w Google będzie udana. Zapamiętaj poniższe zasady

Wiemy już, że pozycjonowanie pomaga precyzyjnie dotrzeć do tych Klientów, którzy są zainteresowani konkretnym produktem albo usługą. Wbrew pozorom masz tutaj do dyspozycji nie tylko tekst pisany, ale też obraz, czyli grafikę Google. Dzięki odpowiedniemu opisowi i dodaniu do kodu słów kluczowych zamieszczone przez Ciebie zdjęcie będzie wyświetlać się wysoko w wynikach wyszukiwania. Jak wiadomo, w niektórych sytuacjach do wyobraźni odbiorcy bardziej przemawia fotografia, dlatego warto ją uwzględnić w planowaniu strategii reklamowej. No dobrze – powiesz zapewne – ale główną zaletą pozycjonowania jest czołowa pozycja w wynikach wyszukiwania. Czy to wpływa jakoś na postrzeganie marki? Oczywiście. Poprzez dobrze dopracowaną kampanię w Google zwiększa się widoczność Twojej strony firmowej, przez co potencjalni Klienci zaczynają Cię rozpoznawać i kojarzyć z wysoką jakością produktów i usług. Dzięki pozycjonowaniu docierasz dokładnie do odbiorców zainteresowanych Twoją ofertą. A gdy raz sfinalizują u Ciebie udaną transakcję, powrócą po raz kolejny i polecą Cię znajomym. Na dodatek zachęcisz Klientów do kupowania proponowanych przez Ciebie produktów. Budowanie świadomości marki jest procesem złożonym i przemyślanym, dlatego żadne używane tutaj narzędzie nie może być przypadkowe. Lepiej zatem nie działać samodzielnie, ale z pomocą wykwalifikowanych ekspertów, którzy mają za sobą udane akcje promocyjne w internecie. Wykorzystaj potencjał sieci reklamowej Google i skieruj swoją kampanię tam, gdzie przyniesie ona największe zyski.

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Ogłoszenia
Stacja Paliw Orlen Stacja Paliw Orlen STANOWISKO PRACY – KASJER, OBSŁUGA KLIENTA Franczyzowa Stacja PKN Orlen S.A. nr. 7496, Zakrzewo Parcele 36, 87-821 Baruchowo, tel.: 795 119 093. KORZYŚCI Aby zatrudniać najlepszych pracowników, musimy stworzyć im najlepsze warunki pracy. Dlatego podejmując pracę w Petrokan Polska, która jest oficjalnym przedstawicielem PKN Orlen możesz liczyć na: STABILNE ZATRUDNIENIE Stabilność zatrudnienia w Grupie Petrokan to dużo więcej niż tylko umowa o pracę. Nasza grupa dynamicznie się rozwija, pomimo trudnych warunków ekonomicznych. Wielu z naszych pracowników jest z nami od dawna. Wielu rozwija się na różnych płaszczyznach zmieniając działy w firmie - rozwój naszych pracowników i ich poczucie bezpieczeństwa są dla nas najważniejsze. MOŻLIWOŚCI ROZWOJU Kluczowym kapitałem Grupy Petrokan są zatrudnieni w niej ludzie, dlatego inwestujemy w kształcenie naszych pracowników i wspieramy ich w podnoszeniu swoich kwalifikacji. Blisko 90% naszych obecnych menedżerów objęło stanowiska w wyniku awansów wewnętrznych. Doceniamy zaangażowanych pracowników, oferując możliwość obejmowania kolejnych stanowisk w strukturze organizacyjnej. Przygotowujemy szereg szkoleń, prezentacji itp. Wkładamy wraz z PKN Orlen wiele wysiłku w odpowiedni dobór i organizację szkoleń oraz we wdrożenie zdobytych umiejętności w codzienną pracę. PROGRAM RABATOWY Podejmując zatrudnienie w naszej firmie otrzymasz dodatkowy upust na zakup paliwa. KONKURENCYJNE WYNAGRODZENIE Na wybranych stanowiskach masz szansę otrzymywać premie uzależnione od wyników Twojej pracy. OPIS STANOWISKA • profesjonalna obsługa Klienta • doradztwo w zakresie doboru oferowanych przez nas produktów • doradztwo w zakresie promocji oraz programów lojalnościowych • budowanie długofalowych relacji z Klientem • dbanie o szerokorozumianą estetykę stacji paliw MILE WIDZIANE: • doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta • łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem • optymizm, rzetelność i zaangażowanie w pracę • wysoka kultura osobista i punktualność OFERUJEMY: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny etat) • atrakcyjne wynagrodzenie i benefity dodatkowe • możliwość rozwoju zawodowego • przyjazną atmosferę w pracy REKRUTACJA: CV ze zdjęciem proszę przesyłać na adres mailowy: [email protected] (zastrzegamy sobie prawo do odpowiadania tylko na wybrane oferty) lub zapraszamy osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00, na Stację Paliw PKN Orlen w Zakrzewo Parcele 36, 87-821 Baruchowo Prosimy o dopisanie w CV następujących klauzul: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.97 roku (Dz. Ust Nr 133 poz. 883).” oraz „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Petrokan Polska Sp. z o.o. z siedzibą we Włocławku przy ul. Al. Chopina 2/4, a zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji“.
NAJPOPULARNIEJSZE
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama