Reklama

Jak zwiększyć wydajność centrum obsługi za pomocą sztucznej inteligencji.

  • 11.03.2024 08:59
Jak zwiększyć wydajność centrum obsługi za pomocą sztucznej inteligencji.

Działalność biznesowa we współczesnym świecie dzieli się na dwie kategorie: tych, którzy korzystają ze sztucznej inteligencji, i tych, którzy badają możliwości jej zastosowania w swojej pracy. Sztuczną inteligencję wykorzystuje się w technologiach rozpoznawania twarzy, personalizacji reklam w mediach społecznościowych, produkcji muzyki i ilustracji. Rynek się zmienia, klienci wymagają uwagi, natychmiastowej reakcji na zapytania i szybkiej obsługi. Ignorowanie tych trendów wpływa na zyski i konkurencyjność biznesu. Już w 2016 roku opublikowano badanie, które dowodzi, że ​​wykorzystanie systemów sztucznej inteligencji (SI) może znacząco poprawić wydajność biznesu. Firmy, które wdrażają SI do sprzedaży, mogą zwiększyć liczbę potencjalnych klientów, skrócić czas obsługi telefonicznej i zmniejszyć koszty. Taki produkt stworzył UniTalk. Jest to głosowy robot - wielofunkcyjne narzędzie wykorzystujące SI do automatyzacji połączeń telefonicznych, rozpoznawania mowy i prowadzenia spersonalizowanych dialogów z klientami zgodnie z określonymi scenariuszami. Zalety korzystania z Głosowego Robota: Praca 24/7 bez dni wolnych, co pozwala zwiększyć lojalność klientów i zoptymalizować czas pracy. Możliwość obsługi dużej liczby połączeń jednocześnie, co zmniejsza koszty w porównaniu z kosztami centrum obsługi. Elastyczny kreator scenariuszy, który pozwala wykorzystywać robota do różnorodnych zadań. Rozpoznawanie różnych języków i emocji w mowie klientów. Oszczędność do 57% zasobów w porównaniu z utrzymaniem i działaniem centrum obsługi. Zbieranie i prowadzenie analizy połączeń telefonicznych. Możliwość konfigurowania automatycznej wysyłki informacji za pomocą SMS, Viber, Telegram. Integracja z systemami CRM. Dzięki tym możliwościom Głosowy Robot UniTalk staje się nie tylko wygodnym, ale także efektywnym narzędziem do optymalizacji interakcji z klientami, zwiększania sprzedaży i prowadzenia analizy dla dalszego doskonalenia strategii rozwoju biznesu. Głosowy robot jest uniwersalnym rozwiązaniem dla różnych obszarów biznesu: sklepów internetowych, centrów kontaktowych, agencji konsultingowych, usług dostawy, salonów urody itp. Robot może jednocześnie rozwiązywać kilka strategicznych zadań w różnych obszarach biznesu: marketingu, sprzedaży i generowania leadów, obsługi klienta. Zadania marketingowe robota głosowego obejmują przeprowadzanie ankiet dla obecnych lub potencjalnych klientów, informowanie ich o promocjach, zniżkach i specjalnych ofertach oraz zapraszanie na prezentacje nowych produktów lub wydarzeń. W obszarze sprzedaży i generowania leadów Głosowy Robot radzi sobie z cold callingiem bazy kontaktów, realizacją powtórnych sprzedaży oraz oferowaniem dodatkowych produktów lub usług. Należy zauważyć, że konwersja połączenia telefonicznego dokonanego przez SI wynosi ponad 35%. Głosowy robot jest również wykorzystywany do obsługi klienta (przyjmowanie zamówień, udzielanie odpowiedzi na pytania i przekierowywanie ich do odpowiednich działów). Podsumowując, warto zauważyć, że w warunkach popularności komunikatorów i mediów społecznościowych połączenia telefoniczne pozostają ważnym kanałem komunikacji, a Głosowy Robot staje się istotnym narzędziem do optymalizacji tego procesu. Zamiast Ciebie może wykonywać różnorodne zadania - od prowadzenia działań marketingowych po obsługę klienta, pomagając zaoszczędzić czas i zasoby oraz poprawiając efektywność sprzedaży i przetwarzania leadów.

--- Artykuł sponsorowany ---


Ogłoszenia
NAJPOPULARNIEJSZE
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama